خدا چرا












اشعار خودم

شعر های عاشقانه

خدا چرا دل من میشکنه هر روز

با این همه درد سینه سوز

خدا چرا نداره این دل تنها همدمی

همیشه تنهاست با هزار دردو غمی

خدا چرا هیشکی نمیمونه پای من

پای دردو دلواپسی های من

خدا چرا دلم تنهاست همیشه

میخوام بمونه پیشم اما نمیشه

خدا چرا دل عاشقا همیشه تنهاست

همدم بی کسیها و درد و غمهاست

خدا چرا باید همیشه عاشقا بگذرن از خودشون

واسه یکی که حتی خبر نداره از دلشون

خدا چرا این زمانه فقط بی وفایی بلده

شکستن دل عاشقو تنها رهایی بلده

خدا چرا باید تنها بمونه اون که دل سپرده

بمونه واسه اون که بی اون نمرده

خدا چرا تو این زمانه دلا جنسش از سنگه

میشکنن راحت دلارو این برا عاشقا مرگه

خدا چرا دل منو شکستن همیشه

این دلشکسته بی اون اروم نمیشه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:26 توسط رضا|



      قالب ساز آنلاین      


کـد اهنگ اون شب از علی عبدالمالکی

قآلبـــ هاے آقآيے

كد آهنگ براي وبلاگ

كد آهنگ براي وبلاگ